Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

14 napos termék-visszaküldés

 

Tisztelt Vásárlónk!

 

Amennyiben a megrendelt termékkel kapcsolatban problémája merülne fel, kérjük, szíveskedjen azt 14 napon belül az alábbi kitöltött nyilatkozatot mellékelve, a számlával együtt postán vagy futárszolgálattal küldje vissza központi címünkre (Balázs Krisztina 1152 Budapest Rákos út 100 8/50). Személyesen nem áll módunkban terméket visszavenni, cserélni, átvenni! *

Kérjük, minden adatot hiánytalanul töltsön ki, nyomtatott nagybetűvel, olvashatóan, hogy rendelését minél gyorsabban fel tudjuk dolgozni.

 

Kérjük, húzza alá a megfelelő opciót:

 

MÉRET CSERE                               TERMÉK CSERE                            ELÁLLÁS    

 

Amennyiben GARANCIÁLIS reklamációval élne, mindenképpen töltse ki a BANKSZÁMLASZÁM rovatot!
 

Amennyiben a megrendelt termék 6 hónapon belül meghibásodik, kérjük, hogy küldje vissza központi címünkre a terméket számlával együtt, melynek beérkezése után a terméket saját költségünkön bevizsgáltatjuk és értesítjük Önt az eredményről. A reklamáció kezelését a szavatosság időtartama alatt a Forgalmazó Balázs Krisztina 1152 Budapest, Rákos út 100 8/50) ügyfélszolgálata végzi. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a Vevő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A szavatosság első 6 hónapja alatt a szükséges, független szakvéleményt a Forgalmazó biztosítja, a fennmaradó 18 hónapban a Vevő az esetleges reklamációval a fogyasztóvédelmi szervekhez  fordulhat, s a jogos reklamációról szóló jegyzőkönyvvel érvényesítheti szavatossági jogát.

 

Vásárló neve:

 

Megrendelés azonosító:

 

Visszaküldött termék:

 

Vásárló e-mail címe:

 

Vásárló telefonszáma:

 

Termék hibája:

 

Igény jogos elbírálás esetén:

 

Vásárló bankszámlaszáma: